Zmiana Regulaminu Komisji Rekrutacyjnej
2011-07-25

Informujemy, iż w związku z wytycznymi dotyczącymi zasad realizacji procesu rekrutacji Organizator wprowadza zmiany do Regulaminu Komisji Rekrutacyjnej. Zmiany dotyczą § 4 Ocena formalna Dokumentów Rekrutacyjnych oraz § 6 Postanowienia końcowe.


Z dniem 25 lipca 2011 r. nabierają one następującego brzmienia:

§ 4 Ocena formalna
Pkt. 3 (zmieniono)
Osoba, której zgłoszenie na etapie oceny formalnej nie będzie spełniało kryteriów technicznych (tj. niekompletne zgłoszenie i/lub zawierające błędy formalne), będzie miała możliwość jednorazowego ich uzupełnienia i/lub wprowadzenia w nich korekty po uprzednim przekazaniu informacji o takiej konieczności przez Organizatora i w wyznaczonym przez niego terminie.

§ 6 Postanowienia końcowe

Pkt. 1 (zmieniono)
Kandydat/tka ma prawo do pisemnego odwołania się od decyzji Komisji Rekrutacyjnej. Zasady postępowania w trybie odwoławczym będą uściślone w protokole z przebiegu procesu rekrutacji. Do oceny odwołań powołana zostanie niezależna Komisja Odwoławcza.

Wróc do aktualności